Advertising
Zakumaj.pl

Jakie słowa kluczowe wybrać do reklamy w AdWords?

Opiekun artykułu: paabloo
Jakie słowa kluczowe wybrać do reklamy w AdWords?

Jakie słowa kluczowe wybrać do reklamy w AdWords?

AdWords jest potężną platformą reklamową, która umożliwia wielu firmom dotarcie do sprecyzowanego klienta, który może być zainteresowany ich usługami. Aby jednak do tego doszło i dowiedziało się o nas jak najwięcej ludzi, koniecznie jest wybranie takich słów kluczowych, które otworzą przed nami jak najwięcej furtek. To one bowiem odpowiadają za to, czy nasza reklama będzie wyświetlana na ekranach naszych potencjalnych klientów, czy nie. Jak wybrać odpowiednie słowa kluczowe?

Advertising
Advertising
  • Skorzystaj z narzędzia AdWords

    Pierwszym miejscem, gdzie znajdziesz inspiracje, jest specjalne narzędzie AdWords z propozycjami słów kluczowych. Znajdziesz tam wygenerowane słowa, które mogą idealnie pasować do opisu twojej firmy. Będą one swego rodzaju nawigacją dla twoich klientów, która zaprowadzi ich wprost do twojej firmy.

  • Wejdź w głowy klientów

    Wejdź w głowy klientów

    Aby słowa kluczowe były bardzo trafne, postaw się na moment w roli klienta. Zastanów się, co wpisałbyś w wyszukiwarkę, aby trafić na ogłoszenie czegoś, z czym wiąże się twoja firma, np. jakiegoś produktu albo usługi. Nie bój się kombinować i myśleć nieszablonowo. Pamiętaj o wszelkich synonimach, którymi również klienci mogą się posługiwać. Czasem w różnych regionach Polski jedna rzecz potrafi mieć kilka różnych określeń, więc zadaj sobie odrobinę trudu i poznaj te wszystkie zwroty.

  • Pamiętaj o hermetycznym języku

    Idealnym sposobem do zdobycia wtajemniczonego klienta jest wpisanie na listę słów kluczowych jakiegoś specjalistycznego zwrotu, który odnosi się tylko do dziedziny, którą się zajmujesz, bądź bezpośrednio do twojej firmy. To sprawi, iż każdy, kto naprawdę interesuje się danym tematem, od razu trafi na ogłoszenie twojej firmy. Oczywiście wszyscy potencjalni klienci są bardzo ważni, jednak dotarcie do pasjonata daje znacznie większe prawdopodobieństwo, iż skorzysta on z twoich usług.

  • Stosuj różne kombinacje

    Stosuj różne kombinacje

    Język polski jest niezwykle elastycznym i pojemnym tworem. Nie ograniczaj się do prostych określeń, które od razu przychodzą ci do głowy, bowiem do głowy kogoś innego może wpaść równie adekwatny zwrot, określający dokładnie tę samą rzecz. Musisz wykorzystać je wszystkie. Zmieniaj kolejność słów, a także ich formy, aby dostosować się do różnych sytuacji. Jazda na rowerze jest dokładnie tym samym, co jeżdżenie rowerem. Algorytmy są bardzo beznamiętne i aby się z nimi dobrze porozumieć, musisz zachować zegarmistrzowską precyzję.

  • Sprawdzaj popularność wyników wyszukiwań

    Jeśli chcesz sprawdzić, jaką siłę ma dane słowo kluczowe, sprawdź, ile osób wyszukuje dany termin. To pozwoli ci sprawdzić, czy drzemie w nim potencjał. Największy potencjał mają te zwroty, które są bardzo szczegółowe, a mają bardzo dużo wyświetleń.

Popularne tagi
  • sposób płatności
  • praca zdalna
  • internet
  • sieć internetowa
  • kolczyki
  • działalność
  • pieniądze
  • popularność
  • praca
  • rodzaj towaru
  • sklep stacjonarny
  • towar
  • sklep online
  • portal
  • karta płatnicza
Advertising
Advertising
Advertising
Advertising