Wybór dobrej sekretarki to wbrew pozorom bardzo ważne zadanie. Ta osoba jest w pewnym sensie wizytówką firmy i od jej pracy zależy naprawdę wiele – nie tylko płynność działań w firmie, ale również relacje z klientami. Wyobraź sobie, że wchodzisz do jakiegoś przedsiębiorstwa. Jesteś klientem. Nie bardzo wiesz, dokąd się udać i czujesz się niepewnie. Nagle zza pleców krzyczy do ciebie jakaś kobieta, a ton jej głosu przypomina czasy studenckie, gdy wchodziłeś do dziekanatu. Odwracasz się na pięcie i dostrzegasz jej oblicze. Jej wzrok daje ci jasno do zrozumienia, że jesteś tutaj intruzem. Ofiarą. A oprawcą będzie ona – pani sekretarka z pilnikiem do paznokci w ręku, którym z pewnością można by zabić. To niezbyt przyjemna wizja, prawda? Co robić, by być dobrą sekretarką i sprawić, by żaden nasz klient się tak nie poczuł?
Czytaj więcej » marzenaorzel